Reglement Klachtencommissie

Reglement Klachtencommissie

een klacht? vertel het ons

Al onze medewerkers doen hun best je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Je kunt dan natuurlijk altijd eerst zelf met de desbetreffende medewerker praten. Als dat niet leidt tot een oplossing waar je tevreden mee bent, dan kun je het klachtenformulier invullen en mailen/opsturen naar Yvonne van Balen (directeur-bestuurder). Je kunt je klacht ook e-mailen naar: yvonne@voorschotenvoorelkaar.nl. Voorschoten Voor Elkaar is aangesloten bij het Klachtenreglement Maatschappelijke Dienstverlening Noord-, Zuid-Holland en Utrecht.

Het is eveneens mogelijk rechtstreeks een klacht in te dienen bij de bij de Klachtencommissie Maatschappelijke Dienstverlening Noord- en Zuid-Holland; p/a. A.N.M. Appel (secretaris), Krokusstraat 47 2015 AE Haarlem, telefoonnummer: 06 - 218 920 58.

Een compliment doorgeven mag natuurlijk ook! Geef het door via info@voorschotenvoorelkaar.nl.

alternatetext

Verblijf jij in een pleeggezin, een gezinshuis, een leefgroep of nog thuis? Ben je als ouder of pleegouder betrokken bij een kind in de jeugdzorg? Lopen dingen niet zoals je zou willen? Of heb je vragen waar je geen duidelijk antwoord op krijgt? Dan kun je ook contact opnemen met een vertrouwenspersoon van Jeugdstem.